Online - plochy serverů Seznam.cz a obsahová síť AdWords
Billboardy - nižší desítky kusů, převážně Praha (sorry Kubo, mě se to tak líbí, že publikuju ještě před výlepem ..)
Televizní kampaň na Nova Group - poběží v horké části kampaně, posledních 14 dnů listopadu 2014, spot vám neukážu, protože se teprve vyrábí v produkci externí společnosti, kreativu již známe.
- 14-denní kampaň cílí na muže 25 – 50 ABC s internetovým připojením (celá cílová skupina obsahuje 1.381.000 respondentů). Zásah 48 % (Reach 1+) definované cílové skupiny (663.000 respondentů).
- rozdělení: 83 % Nova, 14 % Nova Cinema, 3 % Fanda.
- rozložení 50:50 mezi primetime a daytime.
Na televizi se opravdu těším a jsem zvědavý jak to pohne s čísly. Kampaň v TV znamená a je obvykle hodnocena prestižně, pro internetovou službu to znamená potvrzení v offline mediu. Zorientovat se a pochopit nákup TV mediálního prostoru v metrikách jako GRP, TRP bylo sice náročnější :) (Martin to zvládl nejlépe), ale dali jsme to. Výběr kreativy a produkce byl také zajímavý, přístup a dodané koncepty byli velmi různé. Je to zkušenost.
Spot list dodáme a pak se budete muset všichni koukat, aby to mělo sledovanost :)
No comments:
Post a Comment